Lama
7 February 2015, ϟ 0 shout(s)

Photobucket

LAMA dah aku tak "bersih" kan diary aku ni. Berhabuk aku tengok. haihh. 

Marilah sama2 gotong royong. banyak bakeria, virus, oh my!!! tidakkk!

Ok, kenapa LAMA <-- menjadi Title pada hari ini? Asbab nya ialah, 
1. lama tak tengok blog
2. lama tak post
3. lama tak join GA
4. lama tak basuh blog
5. lama tak sabunkan blog
6. lama tak pakaikan baju dia
7. lama tak pakaikan aksesori
8. sikatkan rambut
9,10,11,12.........

Pokoknya semua nya LAMA!

Ok kita mula dari A yee. 

Hai salam perkenalan. Nama aku afiqah auni. orang semua  panggil auni. tapi tahun ni, nak suruh diorang panggil Afiqah. 

Berdasarkan yang aku tau la eh, 

Afiqah ---- sangat berpengetahuan
Auni ------ lemah lembut

So, tahun ni nak jadi pandai BANYAK.. 

Heheee :3 haih. patutnya banyak homework, tapi dah midight :( otak tengah mengecut :D hhahah esok sambung. esok balik hostel :) Hostel bila aku cerita aku duk hostel ni? haha.. Tunggu.......

Wallahualam :) Assalamualaikum w.b.t 


new past